Star-struck!

Ik ben intussen serieus aan het aftellen: nog vijf weken en Kato krijgt er een zusje bij ... Het doet wat met je lijf en je hoofd. Slapen lijkt maar niet meer te lukken. De laatste weken van werken wegen. En de naaimachine draait meer dan ooit tevoren. Na een hele hoop bandwerk voor de doopsuikerzakjes, begon ik aan wat leukere babyspullen. 




Een vlaggenlijn, volgens haar werkwijze. De sterrenstof haalde ik bij Stoffen Van Leuven.




Een broekje, gerecycleerd uit een oude jurk van mezelf, afgewerkt met zwarte boordstof en bestempeld met zwarte sterren. Ik gebruikte geen echt patroon, maar tekende het model van een babybroekje van H&M over.




Een dekentje, uit baalkatoen en een (stukje van een) fleecedekentje van Ikea bestempeld met zwarte sterren en afgewerkt met zwarte biais. De werkwijze haalde ik bij haar. Uiltjes-muziekmobiel vond ik (in de solden, joepie!) bij Ferm Living.

Sterretjes lijken wel de rode draad. Ik ben er helemaal weg van. En dat is ongetwijfeld door de prachtige dingen die zij maakt. 
Je vindt bij haar ook meer uitleg over het stempelen op stof

Labels: , ,